Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Blijkbaar was de uninstall met de "astebner" software toch gelukt. Bij het werken met Windows uninstaller bleek dat Framework verdwenen was. Ik heb me laten misleiden door de tabel in Explorer, daar was Framework blijven staan. Ik heb dan een herdistribueerbar pakket dotnetfx59453.exe uitgevoerd zodat ik opnieuw de versies Framework 1 1.1 en 2 op de PC heb.

Dat probleem is nu schijnbaar van de baan. Alleen zit ik nog met het installatieprobleem van "Mijn website", op het einde krijg ik nog steeds: "Fout bij automatisch registreren..."zie aanvang probleem.

Inmiddels dank voor alle tussenkomsten

Rob

Geplaatst:

geen probleem, gelukkig is dat al van de baan.

Probeert u even het volgende

1. Open de map: C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash

2. Kopieer het bestand Flash9b.ocx in dezelfde map

3. dit bestand heeft nu Kopie van Flash9b.ocx

4. hernoem dit bestand naar Flash.ocx

5. start de installatie opnieuw

Klaar

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als ik het goed begrijp heb ik die ocx-file naar een hoger niveau gezet. De error-boodschap blijft maar het programma draait tenminste.

Dank voor lle

Geplaatst:

In de map C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash

moet u nu een bestand staan hebben met de naam:

Flash.ocx (is gelijk aan Flash9b.ocx maar enkel een gewijzigde naam)

Flash9b.ocx

kan je dit even bevestigen?

Bedankt

karel

Geplaatst:

Inderdaad in de map Flash heb ik aan (ActiveX-bestand) met de naam Flash.ocx en het is een copy van het onderliggend Flash9d.ocx

Dank je voor de moeite

Rob

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb geen finale oplossing ervoor gevonden, gelukkig werkt het programma intussen wel.

ik vermoed dat dit komt omdat het programma gemaakt is voor een oudere versie van flash en daarom de melding geeft.

Mvg Karel

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.