Ga naar inhoud

Virusss


Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

[ATTACH]9198[/ATTACH]

[ATTACH]9197[/ATTACH]

Volgens mij zijn we een stukje verder gekomen.. Die 2 bestanden die steeds terugkwamen in de HiJack zie ik nu niet meer... :D

Internet doet het alleen nog niet en heb (nog) geen meldingen gehad van het virus..

What's next

Combofixlog 14-2.txt

hijackthis 14-2.txt

aangepast door kimbeau
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze vetgedrukte map mag je nog manueel verwijderen : c:\program files\pbsyoqye. Verder zien je logjes er nu prima uit.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beschrijf eens hoe je internet verbinding is opgebouwd.

Welke toestellen (modem/router, switch, extra draadloos toeganspunt, ...) gebruik je? Geef van elk toestel het merk en modelnummer.

Welke netwerkadapter(s) heb je op de pc? Dit kan je zien in het apparaatbeheer.

Hoe zijn de verschillende toestellen met elkaar verbonden?

Wat is je IP adres?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je zeker dat dit allemaal juist is?

Je zegt dat de pc direkt verbonden is met de cisco (modem). Ik veronderstel dus met een kabeltje.

De cisco heeft maar 1 ethernet aansluiting. Hoe is de sweex dan verbonden met de cisco?

Het ip adres is er een dat is verdeeld door een router (de sweex).

Ergens klopt het plaatje dus niet.

Een voorbeeld van de juiste opstelling staat op pagina 23 van de cisco handleiding. Je moet de pc op de tekening vervangen door de sweex.

Hoe je de sweex moet instellen, kan je lezen in de sweex handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.