Ga naar inhoud

Grafische kaart onzichtbaar in apparaatbeheer.


Asus

Aanbevolen berichten

@ Fredman : je hebt net als ik een 'hybride'...

Je eenvoudige grafische toepassingen gaan via je Intel...

Pas als je begint te gamen, of zwaardere grafische toepassingen gaat doen, neemt je nvidia-kaart het werk over.

Bij jou worden beiden herkend door je pc, dus dat lijkt prima in orde te zijn zo.

Bij mijn laptop is dit niet zo...vandaar dat ie vandaag vertrokken is richting herstellingsdienst Asus.

Je hoeft je mijn inziens echt geen zorgen te maken hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 4 weken later...

Eindelijk...

Na exact 4 weken en 1 dag heb ik mijn laptop terug...:hmmmm:

Gisteren zelf contact opgenomen met Asus, daaruit bleek dat ie op 3 maart (!) al vertrokken was richting computerboer. Deze slaagde er echter in om een verkeerd telefoonnummer te bellen, ondanks het feit dat het nummer waarop ik bereikbaar ben in hun systeem stond, extra per mail werd doorgegeven én op de laptop zelf gekleefd werd...:argh:

Er werd (in garantie) een nieuw moederbord geplaatst, daar zat dus het probleem.

Ik heb mijn meest recente image teruggeplaatst, zodat ik niet meer opnieuw alle software en instellingen moest installeren/aanpassen. Grafische kaart werd nu wél gedetecteerd, via de website van Nvidia de driver gedownload en geïnstalleerd. Verder nog de nodige updates gedaan en SP1 geïnstalleerd. Alles werkt prima nu...:top:

post-20447-1417704337,6837_thumb.jpg

Ik laat deze nog eventjes open voor het geval er nog mensen vragen of bedenkingen mochten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker weten...als deze herstelling buiten garantie zou vallen zou er een vrij hoog prijskaartje aan vast hangen...

Service van Asus zelf was prima, ook bij elk telefonisch contact met hun werd ik zeer goed, duidelijk en vriendelijk geïnformeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.