Ga naar inhoud

Win live mail .

rob

Aanbevolen berichten

Hello , ik heb een twee weken geleden Windows Live Essentials gedowload -- tevreden mee jawel :D

Maar bij de download was ook Win live mail 2011 -- en dat heeft mijn Win live mail 2010 vervangen xD

Nu is dat geen probleem voor mij , maar vrouwlief is daar niet tevreden over :rofl: , zou het mogelijk zijn dat terug te vervangen naar 2010 :hmmmm: zonder de andere downloads van live essentials ook te verwijderen natuurlijk :hmmmm2:

Thanks .

Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn enkele mogelijkheden.

Je kan naar een herstelpunt gaan van voor de update.

En dan windows live essentials terug installeren, maar deze keer zonder windows live mail mee te installeren, dus een vinkje weg doen bij die optie.

Wel opletten dat misschien je mails die bewaart zijn van na de update weg zijn na het terug zetten van een herstelpunt.

Dus eerst je belangrijke mails saven.

Of je kan windows live mail 2011 verwijderen.

En dan de oudere versie installeren.

Maar dan zal je ook je mails moeten saven en je account terug instellen vrees ik.

Je windows live mail 2011 kan je apart verwijderen via De start- knop dan naar configuratiescherm dan programma's en onderdelen.

Klik daar op windows live essentials 2011, klik dan bovenaan je scherm op verwijderen/wijzigen.( of rechtsklikken op windows live essentials 2011.

Je kan via het volgende scherm je mail 2001 apart verwijderen.

De oudere versie kan je hier downloaden:

Windows Live Mail for Windows XP

Download windows live mail 2010 - Softonic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is onmogelijk om enkel Windows Live Mail 2011 te uninstallen en dan de oude versie te installeren...

Je krijgt de oude versie niet geinstalleerd zolang er nog een programma uit de serie Live Essentials 2011 op je pc aanwezig is...

Mails en contactpersonen exporteren is zowiezo belangrijk...

Nadien dien je het ganse boeltje van Live Essentials 2011 deinstalleren...

Als dat gebeurd is kan je de 'oude' Windows Live Mail (zie link clarkie) downloaden en opnieuw installeren...

Nadien kan je eventueel terug een aantal programma's van de 2011-reeks installeren, maar let dan goed op dat je het mailprogramma uitvinkt...en ook goed je updates in het oog houden...via Windows Update gaat Windows Live Mail willen upgraden naar versie 2011...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je live essentials installeert via de gewone windows updates, krijg je het ganse pakket in de maag gesplitst.

Als je slechts enkele onderdelen wil installeren, ga je best het installatiepakket downloaden en dan installeren.

Dan krijg je de keuze om de onderdelen uit te vinken die je niet wil hebben.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.