Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

in de verkenner van MSXPv3 heb ik op enkele knoppen gedrukt, waarna de titel onder de miniatuurweergaven in één map niet meer zichtbaar is. Als ik muisre 'naam wijzigen' doe, dan verschijnt het kadertje wel, om direct weer te verdwijnen als ik de naam gewijzigd heb. Als ik de bestanden verplaats naar een andere folder, wordt de naam ook gewoon weergegeven. Ik heb deze folder 'downloads' een andere naam gegeven: ook geen probleem. Maar als ik weer een nieuwe map 'downloads' aanmaak, zelfde probleem. 'mapopties' naar beginwaarden herstellen, lukt niet...

Registerfoutje? Iemand een idee hoe dit te herstellen is?

Geplaatst:

Dank voor je reactie. De informatie die door MS wordt gegeven over mappen, ken ik, maar gaat niet op het door mij aangegeven probleem. Het is ook eigenlijk geen probleem. Het verbaast mij alleen dat ik de naam van de bestanden in deze ene map niet kan zien bij minatuurweergave terwijl dit in de andere mappen geen probleem is (zie #1)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.