Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb nen nvidia 8600 gt silent en sinds gisteren een nieuwe monitor der bij

nu werk ik dus met 2 schermen: m'n philips 170s en deze:

Fujitsu Siemens SCALEOVIEW L19W-9 (S26361-K1223-V203)

nu is mijn probleem dat ik wel kan klonen (op beide schermen het identieke, maar ook met identieke resoluties.

is het mogelijk om 2 monitors hetzelfde te tonen, maar met een andere resolutie?

ik heb reeds ultramon geprobeerd, doch geen succes.

ook met de bijgeleverde software van nvidia kan ik wel verschillende resoluties kiezen, maar dan breid hij het bureaublad gewoon uit naar het 2e scherm ipv te klonen...

iemand een idee?

mucias gracias

Geplaatst:

hm zal 'k sffs es proberen... vroeger had 'k een ati kaart, en daarvoor had 'k een tooltje waarmee 'k resolutie per scherm kon kiezen, met een kloon view, shame dat het niet werkt op m'n nvidia zooi :(

Geplaatst:

update: ben het eens gaan vragen aan een zeer goede kennis van me die dichter op de zaken staat dan wij ;) en die zij dat het onmogelijk was om te klonen met een verschillende resolutie...

dus wat is m'n idee nu: kan ik m'n iconen van m'n bureaublad op beide schermen krijgen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.