Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een computer met 1 hardeschijf van 18,6 gb maar nu wouw ik een 2de (oude) hardeschijf van 10 gb (is bijna nix maar tog het helpt wel.)aleen als ik die inpaats van mijn cdronstion in mijn pc doe start hij teneerste al niet op en piept hij alemaal als ik hem los haal start hij achter elkaar op en als hij danopgestart is sluit ik hem aan en dan piet hijs oms maar ik zie hem niet hoe kan ik dit oplossen:questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark::questionmark:

alvast bedankt

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Als je de tweede harddisk aangesloten hebt op de zelfde brede band dan moet je de tweede harddisk als slave instellen.

Dit doet je door achteraan de pin zo in te stellen dat het slave is.

Op de harddisk zelf staat vermeldt hoe je slave moet instellen.

Andersom kan ook als je een cdrom op dezelfde lijn hebt dan moet je de cdrom als slave zetten.

Heel waarschijnlijk hebt je een oude computer dan moet je de harddisk laten herkennen door de bios.

Start de computer op en tokkelt op DEL of F2 of ESC

Dan ziet je rechts in de bios IDE......... en klik daar op.

Indien slave is dan moet je bij eerst voorstel op N klikken en daarna op Y

Dan zal de bios de harddisk herkennen.

Als je nog ouder versie hebt is het moeilijker want dan moet je het handmatig de gevens die bovenaan de harddisk staat ingeven.

Geplaatst:

oke maar bij mij zit er een stikkertje op een daar staat meer keer slave op

---------- Post toegevoegd om 17:49 ---------- Vorige post was om 17:47 ----------

want het sttat bij 15 en 16 hertz 2 keer bij 2gb clip 2 keer en bij auto spin disabele

Geplaatst: (aangepast)

hoe je de dingtjes erin moet doen voor slave maser maar ik heb een deel in het vorige bericht met 15 herts en 16 herts en zo in het vorige bericht staat het

aangepast door De jong
Geplaatst:

oke

alvast bedankt

---------- Post toegevoegd om 20:14 ---------- Vorige post was om 20:13 ----------

ga het nog niet proberen mijn zusje zit er nu op

---------- Post toegevoegd om 20:15 ---------- Vorige post was om 20:14 ----------

morgen probeer ik het

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.