Ga naar inhoud

kan boot van pc niet vinden

Gast opavormerij

Aanbevolen berichten

Gast opavormerij

Ik heb er een nieuwe batterij ingedaan met het idee probleem opgelost..

In het begin starte de pc weer goed op..

Tot dat ik de pc weer aanzette en internet opging..

Toen kreeg ik het zelfde bericht weer..

Het probleem doet zich voor als ik de pc van de stroom heb afgehad,en weer op wil starten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je met gewoon opstarten dat je laptop perfect opstart of dat die dan enkel opstart via cd-rom?

Welke instellingen in je bios pas je dan aan?

Je kan best volgende opstartvolgorde hanteren:

1. cd-rom

2. harde schijf

3. de rest

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast opavormerij

ik denk dat ik alleen nog de optie heb,,om de xp cd erin te doen en eerst alles te herstellen probeer..

De gegevens blijven dan bewaard,en misschien dat het probleem dan opgelost is.

Wil dat niet dan zal ik moeten formateren en alles op nieuw moeten instaleren..de belangrijke dingen sla ik dan wel ff op usb stick op/of externe hd..

Dit wil ik eigenlijk alleen doen als ik alle optie heb geprobeerd..

IK wacht nog ff reactie af,,misschien dat er een bij zit waar ik wat aan heb..

---------- Post toegevoegd om 20:35 ---------- Vorige post was om 20:32 ----------

ja jurgen die volgorde ken ik..ik heb de oude gegevens uit de bios gebruikt,dan start de pc gewoon door en kan ik alles bekijken en doen..maar als ik daarna de pc uitzet,doet die niks meer...alleen via de bios kan ik er dan weer op..dus in mijn geval f2 vasthouden bij opstarten dan kom ik in de bios.en kan ik met f9 de oude gegevens vastzetten..daarna gaat de pc gewoon ff weer goed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.