Ga naar inhoud

Asus eee pc 10.1" 1001pq-blk032s 160

candise

Aanbevolen berichten

Goeieavond,ik zit met een groot probleem. Mijn zoontje die heeft enkele maanden geleden een netbook gehad maar heeft nu een wachtwoord ingestoken, natuurlijk in zijn user account en nu kunnen we niets meer updaten of nieuwe programma's opzetten, kan zelfs geen programma's afhalen ook, en die kleinen heeft daar natuurlijk vanalles en nog wat opgezet dat er echt niet op thuishoort, hoe kan ik dat oplossen aub ?

Hij kan wel nog in zijn pc, kan nog spelletjes spelen, maar gewoon updaten en afhalen dat gaat niet meer , hopelijk kunnen jullie me helpen, het probleem is vooral dat het een netbook is en dat ik nooit geen recovery heb kunnen maken ... als u me kunt helpen dan :adore: echt waar , grtzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaliter kan je terug naar de fabrieksinstellingen door tijdens het opstarten op F9 te tokkelen...

Dan kan je een recovery doen waardoor je netbook terug naar zijn fabrieksinstellingen gaat...

Nadien is het natuurlijk aan jou...

Maak dan meteen een login als administrator aan voor de ouders en een tweede profiel voor de jeugd... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tot nu toe is alles goed bezig, wel met veel moeite op f9 geraakt, eerst kreeg ik heel de tijd f8 waar er een scherm was waar stond windows 7 en helemaal onderaan wachtwoordanalysing, en ertussen stond herstellen van register en nog hele boel lijsten, maar na paar keer proberen was ik opeens toch op f9 en tot nu toe ziet alles er goed uit, we hebben de taal al kunnen instellen, het uur, nu wordt de pc geïnistaliseerd, dus nu zou ie moeten toch zonder wachtwoord zitten hé, dan zet ik onmiddellijk zelf een wachtwoord zowel bij user als bij zijn eigen account, zo zijn geen vergissingen meer mogelijk, ouderlijk toezicht vind ik wel handig om te hebben maar heel veel werk om in te stellen, zo moet je ieder site waar hij mag op zitten aangeven, zou dit liever omgekeerd zien, of gewoon intikken dat hij niet op ****o of datingsites kan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.