Ga naar inhoud

foutmelding generic host process for win32 services


Aanbevolen berichten

Die combofix.txt bestanden zijn de logbestanden van de scans en mogen verwijderd worden.

Als combofix verwijderd is volgens de instructies van Kape, mag je Ad Aware opnieuw activeren.

Het bestand Combofix.exe dat je hebt gedownload, mag je ook verwijderen als je wil. Je mag het ook op je pc laten staan maar alleen uitvoeren in geval van hardnekkige virusproblemen en dan liefst nadat je ons eerst hebt geraadpleegd.

Nu je geluid.

Download en installeer Driverwhiz.

Dit programma gaat je systeem scannen op drivers van Creative en dan in een database checken of er updates voor zijn en deze installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, combofix is verwijderd. Ad Aware had ik al verwijderd, dus ik kan deze ook niet activeren...dit vond ik juist zo gek dat combofix de melding gaf dat ik deze moest uitschakelen...maar goed is denk ik niet zo belangrijk meer nu. Heb inmiddels Driverwhiz uitgevoerd,

maar om de drivers te installeren moet ik een registration key invoeren. En om deze te krijgen moet je hiervoor betalen!..klopt dit?

zo ja, waarom kan ik de drivers niet gratis downloaden zoals ook het geval met andere software?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukt!...maar helaas nog niet helemaal :(

Krijg nu wel via Windows Media PLayer MP3- en filmbestand geluid, maar als ik via internet (b.v. YouTube) iets afspeel dan werkt het niet. Ook andere windows geluiden zoals bij opstarten, emails en andere meldingen/waarschuwingen doen het niet. Bij installatie, kreeg ik overigens de melding dat dit conflicten kon hebben met Windows en installeren werd dan ook afgeraden...moet ik nog iets anders downloaden of misschien opnieuw installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou kunnen...eerlijk gezegd weet ik dat niet meer. Echter, inmiddels heb ik het denk ik al opgelost...via configuratiescherm naar

"geluiden en audioapparaten" tabblad Audio geopend. Onder "afspelen van geluid" stond "modemnr. 2 line out" geselecteerd, maar in het uitklapmenu stond ook de nieuw geinstalleerde "kX Wave SB0102 5.1 (9800)", zoals ook te zien was onder "afspelen van MIDI-muziek". Er stonden wel meerdere genoemd met dezelfde naam, maar eindigend met ...(9800) 0/1, ...4/5, ...6/7 en ook ...8/9. Na de laatste te hebben geselecteerd heb ik nu ook audio geluid :). Was dit de juiste manier en heb ik de goede geselecteerd?...of krijg ik misschien toch nog problemen later door enigerlei conflicten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.