Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een packard bell pc van een paar jaar oud.

Een paar maanden geleden heb ik windows 7 geinstalleerd.

Zover ik me kan herinneren waren er toen nog geen problemen.

Maar op het moment, elke keer als ik een usb poort wil gebruiken krijg ik een foutmelding:

"

Het USB apparaat wordt niet herkend

Unknown device

"

Dit gebeurt bij elke usb die ik gebruik. Iemand enig idee?

Geplaatst:

Verwijder alle usb controllers via apparaatbeheer (zie bijlage) door er met je rechtermuisknop op te klikken en vervolgens te kiezen voor "Installatie ongedaan maken" en herstart dan je pc.

Alle apparaten zullen terug geinstalleerd worden door windows en kijk dan eens of de toestellen terug herkent worden.

post-8298-1417704309,8275_thumb.jpg

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb bij alle usb controllers via apparaatbeheer de optie 'installatie ongedaan maken' gebruikt maar helaas.

Na het herstarten van mijn computer, waren de apparaten wel opnieuw geinstalleerd maar de foutmelding bleef.

Zodra ik een usb stick invoer, krijg ik de melding:

Het stuurprogramma voor het apparaat is niet geinstalleerd.

Terwijl het een gewone usb stick is die het eerst nog wel deed.

Andere ideeen misschien?

aangepast door MjBollen
Geplaatst:

Is het enkel die stick die niet werkt of zijn er nog andere apparaten die het ook niet doen?(uit je startpost maakte ik op dat geen enkel usb apparaat het deed vandaar mijn eerdere voorstel)

Probeer eens of een andere stick het wel doet.

Geplaatst:

Kun je het type van de PackardBell eens doorgeven alsook een screenshot van je Apparaatbeheer met het tabje van je USB controllers geopend.

De windows 7 die je erop hebt gezet is dat een 32 of 64bit versie?

Geplaatst:

Zal ik vanav of morgen doen wanneer ik thuis ben. Ik zat trouwens te denken, miss als ik mijn computer weer formateer

met de herstel disks van packard bell, dat het dan is opgelost? Alleen er staat meer dan 100 gb op die ik wil bewaren..

Geplaatst:

Een herinstal zou het probleem kunnen oplossen maar zover zijn we nog niet hoor.

Ik wacht wel even tot ik de gevraagde gegevens heb en van daaruit kijken we wel verder of er een oplossing te vinden is.:top:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.