Ga naar inhoud

Facebook vriendenlijst

Gast - Olivier -

Aanbevolen berichten

Gast - Olivier -

Wanneer ik inlog op Facebook, ga ik regelmatig op m'n profiel eens kijken naar m'n vriendenlijst (Vrienden) aan de linkerkant. Er worden dan telkens 10 vrienden getoond. Wat me daarbij opvalt, is dat het meestal dezelfde personen zijn. Alleen de volgorde van de getoonde mensen verandert wel eens. Ook na een pagina-refresh (F5), uitloggen & opnieuw terug inloggen of een opkuis van de internetsporen door CCleaner, zijn het meestal die 10 vrienden. En dat verwondert me wel een beetje omdat ik 774 mensen in m'n vriendenlijst heb zitten.

Wat moet ik daarover denken? Zijn dat de mensen die het meeste m'n profiel bezocht/bekeken hebben? Wat denken jullie hiervan? Graag reacties...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee hoe je dat moet doen maar ik vermoed dat onderstaande misschien kan helpen.

Download CCleaner. Klik op “Download Latest Version”, dan start de download automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast - Olivier -

Bedankt voor je reactie stegisoft.

Hetgeen ik schreef gaat niet over een probleem, alleen over een vaststelling op Facebook.

Ik heb Facebook nu een paar dagen in het oog gehouden. Het is Facebook dat elke dag een willekeurig aantal vrienden in de lijst laat zien, volgens een algoritme of zo.

Het gaat dus niet over de mensen die het meeste m'n profiel bezocht/bekeken hebben. Ik was dus mis. Dit onderwerp mag dus gesloten worden. Ik markeer deze vraag als OPGELOST. Bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.