Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo PCH,

Ik heb enkele vakantiefilmpjes van meer dan 700 MB, en dat geraakt dus niet op een DVD'tje via Nero. (Volgens Nero mag een filmpje max 700 MB groot zijn ofzo..)

Hoe kan ik die filmpjes comprimeren en toch op een DVD krijgen ?

Geplaatst:

Heb je bij Nero alles correct ingesteld ?...

En, wat heb je in je brander gestopt?...

Want...700 mB is de grootte van een CD-R/RW...een DVD heeft immers een capaciteit van 4.7 GB...ja toch ?...

Geplaatst:

Gebruik je een cd of dvd?

Het kan zijn dat je een dvd in je brander gestopt hebt maar dat je in nero de cd-optie gekozen hebt.

Met welke functie van nero wil je de cd of dvd branden?

Nero vision, nero burning rom.....?

Hier enkel voorbeelden, in afbeelding 2 zie je hoe je in burning rom wisselt tussen cd en dvd.

post-23245-1417704314,2479_thumb.png

post-23245-1417704314,2017_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik gebruik een DVD, maar ik denk dat 700 MB het maximum is... Een DVD heeft idd de capaciteit van 4.7 GB, maar als ik een filmpje van ongeveer 700 MB in NERO VISION insteek gaat de teller al naar de volle 4.7 GB; dus al die vakantiefilmpjes moet ik op een of andere manier comprimeren...

Geplaatst:

Ik begrijp het niet volledig.

Je hebt dus een film met een bestandsgrootte van een 700MB die je wil branden op een DVD door gebruik te maken van nero vision.

Die zou je toch perfect op een dvd moeten krijgen.

Wil je die film als een dvd-film maken?

Welk bestandsformaat heeft die film van 700MB?

Wil je 1 of meerdere films op 1 dvd?

Waar wil je die film die dan op dvd staat afspelen? Een dvd-speler of.........

Hoe meer info je geeft hoe gemakkelijker we je kunnen helpen.

Geplaatst:

(mijn vader is de TS)

Dat filmpje zit net boven de 700 MB, zo'n 740 MB ongeveer. Nero Vision wil hem echt niet op een DVD zetten. Het is dus één filmpje dat ik op één DVD wil krijgen. De filmpjes zijn in AVI formaat. Met andere filmpjes onder de 700 MB gaat Nero Vision wél.

Geplaatst:

Hebben jullie al eens geprobeerd om het filmpje te branden op een andere pc, liefst dan nog met ander type brander?

Als je die mogelijkheid hebt en stel dat dat ook niet lukt weten we meteen dat het niet aan de brander kan liggen.

Geplaatst:

Terwijl jullie Asus tip proberen kan je misschien ook doorgeven met welke functie van nero vision de dvd gebrand werd.

Het zal via een van de functies zijn zoals op de afbeelding.

post-23245-1417704314,9253_thumb.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.