Ga naar inhoud

Nieuwe PC samenstellen

Eus18

Aanbevolen berichten

ow uhm ik zal vanmiddag of vanavond even kijken. dit geeft meer ruimte voor als je toch de I7-950 wilt nemen.

---------- Post toegevoegd om 09:45 ---------- Vorige post was om 09:40 ----------

je zou een zwaardere voeding kunnen kopen die ook redelijk stil is, maar ik zou dit alleen doen als je ingedachte had om later misschien een 2e videokaart er bij in te zetten of een nieuwe er in te zetten anders heb je dat niet nodig.

verder zou er meer ram geheugen in kunnen, sterkere videokaart en/of een andere waterkoeling.

---------- Post toegevoegd om 09:47 ---------- Vorige post was om 09:45 ----------

dit heb ik al vast gedaan:

azerty nog 40 euro over

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Hallo Bergkid,

Je hebt in februari een winkel maandje voor me samengesteld.

Toen waren er problemen met de Sandy Bridge moederborden. In jou mandje van toen kan ik geen moederbord vinden. Zou je mij nu kunnen helpen met een keuze te maken voor welke type. Naast de eerder vermelde software ga ik ook gebruikmaken van CS5.

Misschien is dat handig om te weten voor de keuze van de juiste grafische kaart.

Alvast bedankt.

Eus18

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb even een nieuw moederbord uit gezocht aangezien het blijkt dat ze die niet meer verkopen, verder heb ik er een nieuwe videokaart bij gedaan die beter is:

azerty

voor CSS is er niet echt een speciale videokaart. ik programmeer CSS gewoon op een laptop van bijna 4 jaar oud die een geïntegreerde videokaart/chip heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.