Ga naar inhoud

live meeting

the_undertaker

Aanbevolen berichten

hallo

ik weet niet of dit op de jiuste plaats staat maar aangezien het ook van microsoft office is zal ik het hier maar poste.

Zoals in een echte vergadering moet het mogelijk zijn om een powerpoint te laten zien (view only), of om documenten te verdelen (share a document). Het moet ook mogelijk zijn om samen aan één bestand te werken.

Ik heb nu twee clients (Gebruiker1 en Gebruiker2) en natuurlijk 1 server (server2003). De twee clients kunnen allebei afzonderlijk een vergadering aanmaken, kunnen met de webcam en micro werken, ze kunnen een document delen en samen aan een document werken. Het grootste probleem is dat ze beide geen "view only" functie kunnen gebruiken. Dan krijgen ze volgende fout melding: "Content failed to download due to a problem with the Conference Center configuration. Please contact your administrator".

kan iemand mij hierbij helpen aub

mVg

the _undertaker

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.