Ga naar inhoud

2 Windows XP Pro op één computer !!


omapaloma

Aanbevolen berichten

We zijn nu een paar dagen verder en ik wou nog wat proberen , maar het lukte niet om Windows te installeren maar ik heb Ubuntu 10-10 geinstalleerd , mooi en hoopgevend maar !! achteraf een beetje teleurstellend omdat hij alleen het internet op wil met een kabeltje naar de router , met de USB draadloze stick van Dlink wil het niet lukken ,ook niet na enkele trukjes . Maar er valt weer veel te proberen en te leren .

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag kweezie wabbit, Het is een Dlink DKT-810 (ALL-IN-ONE ADSL2+ STARTER KIT ) ik heb gelezen over "ndiswrapper" maar die zou dan in sommige gevallen geen WAP beveiligde WIFI verbinding aankunnen of doorlaten en die beveiliging is belangrijk voor de andere pc's. Ik ga een UPT kabel van 5 meter (zoals een niet geregistreerde RJ45 ) kopen , want op het NET geen oplossing gevonden . Gewoon om eens te zien hoever je kan gaan met Unbuntu tegenover Windows is wel interessant denk ik .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze kit houd een DWA-140 wireless-n USB adapter in en D-Link biedt verder geen ondersteuning

voor Linux :thumpdown:

Heb zelf de Ubuntu 10.04 LTS draaien op een pc en wat me gelijk opviel was toch wel dat dit OS snel opstart. Heb al diverse Ubuntu's draaien gehad en als je éénmaal je weg wat gevonden hebt dat het best een fijn besturingssysteem is.

Mocht ik info tegenkomen die je verder zou kunnen helpen dan schrijk ik het hier voor je neer.

Succes met je ontdekkingstocht door Ubuntu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.