Ga naar inhoud

Nero back it up document openen, hoe ?

Monique K

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleem:

ik heb foto's op mijn pc gezet. Als ik de betreffende map open, kan ik de miniatuurweergaven van alle foto's zien. De foto's zijn weggeschreven als Nero back it up documenten. Als ik vervolgens klik op een foto, opent zich het home scherm van Nero back it up. Maar daar zijn nergens mijn foto's nog terug te vinden. Weet iemand hoe ik die documenten kan openen ? Of kan wijzigen in andere bestanden, zodat ik de foto's wel kan zien ?

Groetjes, Monique.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn je foto's verbonden met het programma Nero Back It Up. Je moet de koppeling verbreken zodat deze correct geopend worden.

Dit kan je bv als volgt doen:

1. Rechtsklik op zo'n foto (in de verkenner) en kies daar Openen met en klik op Standaardprogramma selecteren... (zie afbeelding onderaan)

post-484-1417704315,1913_thumb.jpg

2. Uit die lijst die je dan krijgt, kies je voor Windows Photo Viewer en zorg dat er onderaan een vinkje staat voor "Dit type bestand altijd met dit programma openen".

post-484-1417704315,2148_thumb.png

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.