Ga naar inhoud

Geheugengebruik zit continu boven 70 %

porphyrion711

Aanbevolen berichten

hey,

ik heb een Pc, ke specificaties staan onder mjin profiel ....

Nu ik start mijn PC op 64 BIT windows 7 en vanaf het begin is mijn geheugengebruik al boven 60 % mijn MSN staat continu open , alsook mijn Facebook en enkele ander pagina's

Nadat die is opgestart sluit ik al vele processen af ...en toch blijf ik boven 70 % zitten

Mijn browser is google chrome ..Internet explorer is ZOOOOO traag!!!

ik heb maar 1 bureabladgadget en dit is het geheugengebruik en procesoorgebruik ...

Ik heb 3 GB geheugen ...

geen idee wat ik nog meer kan doen ....het is vrij lastig ...omdat enkele dingen echt traag gaan voor te laden ...enne trage PC's , dat is het laatste waar IK tegen kan

Computer is nieuw van november 2010

Met dank!

Jens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zullen we dit eerst doen:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis

Link naar reactie
Delen op andere sites

HJT geinstallerd ,

dan voer ik hem uit,

Ik krijg een melding ..

hij gaat verder , ik krijg dan die log, die blanco is ...

Ook heb ik dan geprobeerd om printscreen te gebruiken die op een of ander manier niet wil ....

Zowel niet van de melding als van de processen

Bij mijn Games doet die het wel , net geprobeerd ...

Alvast dank voor de hulp ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, Ik start mijn PC op krijg dan mijn moderbordmerk te zien ...MSI en dan staat er nog wat op hte scherm ...meer reclame eigenlijk,

en dan start die direct op in windows , dus heb ik heropgestart , en geprobeerd lukte niet heb f8 geprobeerd ...

Nu ik heb van iemand CCcleaner gekregen , heb dit uitgevoerd ==> 28.8GB extra vrije harde schijf bij , 578 conflicten opgelost ...

dus heb ik heropgestart , en mijn geheugengebruik draait nu op 25 % dus er stond blijkbaar veel junk op ...heb ook ineens enkele programma's gedeselcteerd die niet actief moeten zijn bij het opstarten zoals office ED...

Dus maw ik ben content , mijn PC'tje is terug deftig!!

Toch bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.