Ga naar inhoud

laptop valt uit


maxjuhh3

Aanbevolen berichten

Hallo,

bij het opstarten valt soms mijn laptop.

Verschillend hoever hij met opstarten is maar het is altijd voor het invoeren van mijn wachtwoord. Elke keer als het gebeurd start ik een opstart herstel en zegt de computer dat het probleem is verholpen. Dagje later en het is weer raak de laptop valt gewoon weer uit.

Ik zoek naar een oplossing iemand enig idee?

Groet, Max

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaa om een acer aspire 7720

volgens mij een 32 bit

ik krijg geen fout melding en valt in een keer uit BOINGG en alles is zwart en moet weer de opstart knop indrukken

als ik hem dan opnieuw opstart werkt hij gewoon perfect

De laptop sluit normaal af als je bedoelt met de afsluit knop. met het opstarten valt hij gewoon in een keer weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is dus een probleem bij het opstarten als de accu en de netstroom tegelijk zijn aangesloten.

Een oplossing is om op te starten op accu en nadien pas de netstroom aan te sluiten om de accu op te laden (of te sparen).

Toch eens de accu en de netstroom adapter laten uitmeten of ze nog wel 100% in orde zijn.

Ik hou het op een accu die zijn beste tijd heeft gehad en aan vervanging toe is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.