Ga naar inhoud

html i.p.v. php

webnurd

Aanbevolen berichten

hallo,

kan iemand hier mij helpen met het volgende probleem ik ga voor iemand met een eigen domein-hosting een website vernieuwen,degene die dit eerder deed, schreef dit in php,en ik doe dit in html,kan ik alles van de vorige webmaster weghalen,en mijn de nieuwe website uploaden en kan men de website in html dan vinden op bv google.

graag jullie hulp aub:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zonder probleem alles wat PHP is verwijderen en dan HTML oploaden.

Wel moet je eerst kijken wat de eerste pagina is en dat verschil van hosting tot hosting.

Als er daar index.php is dan kan je index.html gebruiken.

Voor Google zelf maakt het niks uit hoe je het maakt.

Belangrijk is dat je duidelijk en liefst uniek pagina maakt.

Niet vergeten ook <META name="keywords" lang="nl" content="benamingen" /> vermelden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het gaat om alleen de layout van de pagina, dan zou ik kijken of je een soort template kan vinden (van de huidige website) en dit vervangen door jouw nieuwe layout (template).

Als de website in PHP is geschreven ga ik ervan uit dat deze meer kan dan alleen maar wat tekst weergeven. Er zou dan ook een CMS systeem aan toegevoegd kunnen zijn waardoor je de content van de website gewoon live kan veranderen etc etc.

Zoals ik het zie (als webdeveloper) gaat de website een ZWARE stap achteruit door middel van jouw oplossing. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal gemaakt is in de website met PHP, maar HTML is en blijft Statische gegevens. PHP is dynamisch waardoor de content van bijvoorbeeld een pagina van de server in een database geladen wordt (Soort CMS systeem dus).

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.