Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb enkele weken geleden een externe harde schijf gekocht maar deze doet raar op mijn laptop.Als ik een film bekijk of muziek beluister van op mijn schijf dan stopt deze plots met werken ook als ik bestanden overzet op deze schijf doet dit probleem zich voor.Ik kan dan niets meer aanpassen/bekijken maar ik kan wel nog door mijn mappen bladeren op mijn hdd.

Ook vind ik het vreemd dat dit af en toe een tijdje weggaat maar dan terug komt.Ik d8 dat het mss aan vista lag dus heb ik vista vervangen met xp maar ook nu heb ik dit probleem.Op andere pc's en laptops heb ik dit probleem niet dus ik denk niet dat het de hdd is.

iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen ?

Goo Goo Gajoob

Mr Walrus:cool:

Geplaatst:

ik heb hem al meerdere malen aangesloten op andere pc's en daar doet dit probleem zich niet voor.ik heb wel net ontdekt dat in 1 van mijn 4 USB poorten dit probleem zich minder voordoet dan bij de andere.

Geplaatst:

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen nu opnieuw geinstalleerd worden en de usb poorten geinitialiseerd.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.