Ga naar inhoud

geen gebruikersaccount bij start laptop

notpboy

Aanbevolen berichten

idd,er komt welkom op,maar dan komt er normaal gezien je accountnaam é,en dan is der niet,als hij dan opgestart is,en heb het bureaublad,ga ik naar m'n gebruikersaccounts,en als ik dan bijv een 2é account toevoeg(voor m'n ouders)staat mijn account er wel later bij de start bij.Maar rare is wel,dat ik dan eerst ctrl+alt gr+del moet tikken om computer te ontgrendelen,en dan zijn de bijde accounts te zien.

Ik heb dit sinds een paar dagen,want heb de laptop nog maar sinds zaterdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

heb je ooit een wachtwoord ingesteld voor jouw account (administratoraccount) ?...

Indien jij de enige bent die op de pc werkt is dat niet noodzakelijk een vereiste, maar als je meerdere accounts wil aanmaken kan je best het administrator account met een wachtwoord beveiligen.

Voorbeeldje : op mijn eigen laptop (enige gebruiker) staat geen wachtwoord ingesteld, nadat ik de 'powerknop' heb ingedrukt gaat ie dus rechtstreeks naar het bureaublad....op mijn zoontje zijn netbook heb ik (mijn) administratoraccount beveiligd met een wachtwoord, zijn eigen account is zonder wachtwoord maar kan uiteraard ook ingesteld worden...bij de netbook moet je dus selecteren met welk account je wil inloggen.

Configuratiescherm --> gebruikersaccounts.

Grtjs.

aangepast door Asus
foutje verbeterd...
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.