Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

post-576-1417704316,1113_thumb.jpg

Ik krijg sinds gisteren bovenstaande melding op mijn scherm, Bitdefender toont daardoor zijn schermen niet meer... hij toont alleen een witte rechthoek...???:dong:

Kan het te maken hebben dat ik het programma SPEEDUPMYPC 2011 VAN UNIBLEU heb geinstaleerd? of weet iemand raad ?

en nu komt er nog een 2de foutmelding bij.... H E L P

Alvast bedankt.

Eddy

post-576-1417704316,3356_thumb.jpg

aangepast door edpo
nog een foutmelding
Geplaatst:

Een herstelpunt terug zetten werkt niet, er doet zich een onbekende fout voor, komt er in een dialoog box....

Ik hen het 4 x geprobeerd met 4 verschillende herstelpunten... de laatste van 8 dagen geleden (update windows).

Geplaatst:
Kan het te maken hebben dat ik het programma SPEEDUPMYPC 2011 VAN UNIBLEU heb geinstaleerd?

Met SPEEDUPMYPC 2011 VAN UNIBLEU heb ik zelf niet zo een goede ervaringen.

Een kennis van me heeft als test dit programma eens laten lopen op een vers geïnstalleerde Windows XP pc.

Het programma vond 153 problemen en de toestand werd als kritiek weergegeven.

3 Problemen kon hij zogezegd gratis oplossen en voor de andere diende hij het programma aan te schaffen.

Mijn ervaring met dit programma is dat je er veelal een kreupele pc aan overhoud.

Ik zou het zeker nooit iemand aanraden.

Geplaatst: (aangepast)

Verwijder het programma SPEEDUPMYPC 2011 VAN UNIBLEU eens via configuratiescherm dan programma's en onderdelen.

Kuis dan de boel eens op via ccleaner.

Download CCleaner. Klik op “Download Latest Version”, dan start de download automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Kijk dan of je die foutmeldingen nog krijgt.

Als je het programma niet wil verwijderen start dan je pc eens op in veilige modus (F8 tokkelen tijdens het opstarten van je pc) en probeer van daar uit systeemherstel te doen.

Maar dan gaat dat progamma van unibleu ook niet meer aanwezig zijn.

aangepast door clarkie
aanvulling veilige modus
Geplaatst:

Beste clarkie,

Ik heb alles gedaan wat u hierboven schreef ivm CCleaner, alle fouten zijn er uit.

Maar bij het in veilige modus terugzetten van een herstelpunt, krijg ik de boodschap dat er GEEN herstelpunten te vinden zijn...

Dus eerste foutmelding blijft bestaan.

De 2de foutmelding (run-time) heb ik kunnen weg krijgen door het item DG te blokeren in de opstartlijst. Wat DG is weet ik niet.

we zoeken voort...

Geplaatst:

Ja ik heb speeupmypc in de vuilbak gekieperd en dan CC laten lopen tot 5x toe, tot er niets meer gevonden is.

die foutmelding krijg ik als ik op het icoon van Bitdefender klik, ipv het scherm van bitdefender komt er een WIT scherm de grote van het normale bitdefenderscherm met alleen in de L bovenhoek, _BDTS_

Bitdefender werkt wel nog perfect, alleen zie ik niets meer.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.