Ga naar inhoud

Rud06

Aanbevolen berichten

ik heb een data/programma op een cd gebrand.

maar ik ben het vergeten om eerst multisessie aan te vinken

nu is de cd met één data/programma erop afgesloten.

bestaat een mogelijkheid om het weer vrij te maken,zodat ik nog meer data/programma op de zefde cd te branden? alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een cd-rw kan je wissen en herschrijven.

Je kan gewoon kiezen voor mulitsessie.

En dan meerdere keren bestanden bijplaatsen.

oké, maar ik denk dat zijn probleem hetvolgende is:

hij heeft geen multisessie genomen, dus de cd-rw is 'afgesloten'. Omdat het een rw is, die dus honderd keer beschreven kan worden, vraagt hij of het mogelijk is om er toch nog dingen bij op te plaatsen, met behoud van wat er nu op staat.

Hij kan inderdaad de cd rw weer formatteren, en op die manier multisessies maken. Maar hij zou graag de huidige data behouden (althans dat begrijp ik uit zijn vraag, ik kan ook mis zijn hoor)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste is om het programma of data van de cd naar de harde schijf te zetten. Dus tijdelijk ergens parkeren.;-)

Dan de cd-rw te wissen, dan opnieuw de data branden maar dan met de optie multisessie geselecteerd.

Maar je hebt nog niet gezegd met welke software je werkt om gegevens te branden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste is om het programma of data van de cd naar de harde schijf te zetten. Dus tijdelijk ergens parkeren.;-)

Dan de cd-rw te wissen, dan opnieuw de data branden maar dan met de optie multisessie geselecteerd.

Maar je hebt nog niet gezegd met welke software je werkt om gegevens te branden.

ik brand met nero 8.5

eerst deed ik branden met de windows brandprog. maar dat doet niet meer,krijg steeds te zien dat er geen cd in de station E zich bevindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.