Ga naar inhoud

Windows 7 terugzetten naar vista

coddict

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb een acer desktop pc waar vista op stond. Nou heb ik een aantal maanden geleden windows 7 gekocht omdat het me wel iets leek. Ik vind er eigenlijk helemaal niet aan. Ik wil terug op vista. Ik heb geen cd's om het terug te installeren. Ik heb wel een recovery op de c drive staan. een verborgen partitie. Ik druk tijdens het opstarten op alt + f10 maar dat werkt niet. als ik beide knoppen snel achterelkaar indruk dan komt er iets te staan van opstartbeheer. dan zie ik daar staan windows 7. ik kan niks kiezen of aanklikken. vervolgens druk ik maar op enter en dan start de pc weer op win7. In de bios staan ook een aantal dingen. er staat iets over boot device 1, 2 en 3. 1 staat op hard disk, 2 op cd-rom en 3 op onboard lan. Kan ik hier iets meer? Verder weet ik niet veel meer over computers. Ik hoop dat ik de juiste hulp kan krijgen hiero.

groett

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is raar dat je windows 7 niet goed vindt.

Zal wel komen omdat je windows vista gewent was.

Windows 7 is beter als vista.

Als je de recovery terug wil zetten moet je eens proberen met F10. (geen ALT+F1O dus).

En die F10 gebruiken voor je windows scherm verschijnt, dus direct na dat je de pc aangezet hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is raar dat je windows 7 niet goed vindt.

Zal wel komen omdat je windows vista gewent was.

Windows 7 is beter als vista.

Als je de recovery terug wil zetten moet je eens proberen met F10. (geen ALT+F1O dus).

En die F10 gebruiken voor je windows scherm verschijnt, dus direct na dat je de pc aangezet hebt.

ik ga het meteen proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.