Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe kan ik de Adobe Premium Suite CS3 (met o.a. Photoshop, Premiere en Encore) volledig van mijn computer verwijderen? Secert ik met Windows 7 Ultimate werk wordt CS 3 niet meer ondersteund door Adobe. Ik krijg alsmaar foutmeldingen en kan een film niet meer gerenderd krijgen. Ik heb eens gehoord dat het moet mogeijk zijn CS 3 te verwijderen met behoud van de registratiecode. Dan kan ik dat aan mijn vriendin doorgeven, die werkt nog met Vista. Achteraf zou ik CS5 kunnen installeren.

Alvast bedankt voor alle hulp.

Geplaatst: (aangepast)

Er is een verwijdertool van adobe zelf.

Hier vindt je die.

Die registratiecode is nog iets anders.

Je bedoelt dat je die code (legale) op een andere pc wil gebruiken?

Kan je die code dan maar éénmaal gebruiken?

Wat doe je dan bij een herinstallatie?

aangepast door clarkie
Geplaatst:

Normaal kan de software van Adobe op 2 computers legaal geïnstalleerd worden. Bij aankoop van nieuwe computer, werd de oude vernietigd zonder de software op een speciale manier te verwijderen. Na installatie op de nieuwe computer raakte de registratie niet in orde. Enkel na telefoon naar Adobe en uitleg vh probleem werd de code opnieuw geactiveerd. Vandaar dat ik nu dit probleem wil vermijden.

• 3 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.