Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Uhm, heb destijds een windows 7 OEM versie gekocht... LEGAAL!!! :D

Dus lijkt me wel geactiveerd..

Maar voor de zekerheid, hoe check ik dat ?

En weet verder niets over de prestatie index....

Als je daar wat over weet je vertellen (hoe, wat en waar) ik die kan vinden, zal ik dat ook doen.

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Voor prestatie index.

Start-Configuratiescherm-Systeem en beveiliging-Systeem daar selecteer je Windows Prestatie index (zie afbeelding 1).

Daar aangekomen kies je voor De annalyse opnieuw uitvoeren of uitvoeren als die nog nooit is uitgevoerd geweest (zie afbeelding 2).

post-8298-1417704324,6006_thumb.jpg

post-8298-1417704324,6348_thumb.jpg

Geplaatst:

Oke, uitgevoerd.

Voordat ik dit deed, heb ik nog ff (ongestoord) 1/1,5 uurtje zitten gamen. PC viel niet uit.

Maar toch dit nog ff ge-update.

Ben benieuwd.

Zodra die weer begint met uitvallen, laat ik het weten!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Oke, tijdje ging het goed..

Maar.. niet voor lang.

Weet iig dat het niet aan het beeldscherm ligt.

Heb via iemand anders op engelse sites wat erover gevonden, maar dat is gewoon te moeilijk taalgebruik :D

Lol.

Maar volgens hun, lag het aan de fans, snelheid enz..

Ik heb ook het idee, dat als de pc al een tijdje aanstaat (ongeveer half uur / uurtje) dan valt die minder snel uit.

Start ik de pc op, en ga ik direkt gamen, valt die zowiezo uit...

Geplaatst:

Hoi tinusthabest,

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Zo komen we meer te weten over je hardware ;-)

Geplaatst:

Daar je nu zelf meld dat je pc overclockt is zou het best wel eens met instabiliteit te maken kunnen hebben.

Zet alles eens terug op stock speed en kijk dan eens of het probleem zich nog voordoet.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.