Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit heb ik gelezen op de site van Cliks !!

" Heb je Windows 7 als upgrade van Windows Vista geïnstalleerd, dan is er een map WINDOWS.OLD op je pc, die vaak tientallen gigabytes groot is.

Draait Windows 7 goed, dan heb je deze map niet meer nodig. Klik op START en tik SCHIJFOPRUIMING in. Ga op zoek naar VORIGE WINDOWS-INSTALLATIE(S) en zet er een vinkje voor. Klik vervolgens op OK."

Heb indertijd een upgrade van Vista naar Win 7 uitgevoerd , maar ik vind nergens de map "VORIGE WINDOWS-INSTALLATIE " terug ?

Kunnen jullie me daarbij helpen ? :hmmmm:

Rob.

Geplaatst:

De map Windows.old vind je hier terug > C:\Windows.old

Dus waar je Program Files, Windows en de map Gebruikers staat zou je tevens Windows.old moeten kunnen zien.

Geplaatst:

Ik raad eigenlijk geen upgrade aan van Vista naar 7, maar ineens 7 erop te plaatsen. Maar dat is persoonlijke keuze.

Vind je de directory WINDOWS.OLD terug? Die staat onder (of voor) de gewone WINDOWS directory. Afbeeldingen hier.

Schijfopruiming

---------------

- ga onderaan naar het startmenu

- typ in schijfopruiming. Druk nog NIET op enter. Kies bovenaan in het menu voor "Schijfruimte vrijmaken door onnodige bestanden te verwijderen"

- Als je C: te zien krijgt, druk je gewoon op OK.

- Daarna scoll je door de lijst naar onder en zet je voor elk ding een vinkje.

Als u de optie "Vorige Windows-installatie" en de map WINDOWS.OLD niet terugvindt op uw computer, dan heb je hoogstwaarschijnlijk geen upgrade gedaan van Vista naar 7, maar ineens 7 erop geplaatst wat meestal de beste oplossing is.

Geplaatst:

Bedankt -- Na alles eens goed na te zien vindt ik Win -Old toch niet terug -- zal dan toch Win 7 ineens erop gezet hebben :-)

Ik rond hier af !!

Rob.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.