Ga naar inhoud

speedtouch base problemen

ottoman_38

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben eigenlijk nog niet lang geleden overgeschakeld van telenet naar base, maar heb nu een probleem met mijn draadloze en gewone verbinding ook,..

Het probleem is dat mijn internet verbinding steeds verbroken wordt. het lampje dat brand van mijn modem is groen als het goed is maar als de verbinding verbroken wordt brand het niet meer. ( geldig voor internet en telefonie ). nu ik heb nog een paar dingen gelezen over hijackthis ofzoiets maar kan er eigenlijk niet aan uit hoe dat systeem werkt:s

kan het mss door base zelf zijn?? want een tijdje geleden had ik een probleem dat het helemaal niets deed ook niet een paar minuten maar uren lang,.. ik heb toen naar base gebeld en ze hadden iets gezegd van technische storing van base zelf, kan dit ook hetzelfde probleem zijn? of is het iets waar ik zelf iets aan moet doen?? alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het lampje van de verbinding met je provider niet meer brand, zit het probleem bij je provider of in de modem.

Als je provider voor de modem heeft gezorgd, moet je in beide gevallen de helpdesk van de provider contacteren.

Als het je eigen modem is, kan je proberen of het met een andere modem (als je er een hebt of kan lenen) wel werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.