Ga naar inhoud

[OPGELOST] vreemde tekens in tekst

Jacco

Aanbevolen berichten

OP een site die ik regelmatig bezoek zijn er plotseling een aantal lettertekens veranderd in heel vreemde tekens.

Bijvoorbeeld: een â is nu een A met een slingertje er boven, gevolgd door een c met een streepje erdoor.

Of een é is nu weer zo'n A met slingertje, gevolgd door een copywriteteken, en dat twee keer.

Ik neem aan dat het met m'n instellingen te maken heeft, maar hoe of wat is me een raadsel. Wie heeft er een tip?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef - als je dit wil - eens de URL van deze website. Kunnen we eens kijken of dit enkel bij jou het geval is. Want het is steeds mogelijk dat ook bij het ontwerp van de site of de aanpassingen van de pagina's daar iets misgelopen is, waardoor jij nu die vreemde effecten krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw probleem is alvast opgelost, er mankeert niets bij jou of aan je PC. Het probleem zit bij de ontwerpers van de website. Ook bij mij duiken de foute lettertekens op. Duidelijk een fout van de makers. Misschien een mailtje sturen naar MOOSE om hen daarop attent te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.