Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Heey,

Ik word hier beetje moe,

De laatste tijd zijn er 7 mensen die ik ken gehackt en dom achter elkaar.

Wachtwoorden worden verandert enzow.

Geen virussen op de computers of wat dan ook en haijckthis is schoon en schone windows niks helpt en wat je ook verzint de pc's zijn gewoon goed.

En het wachtwoord veranderen heeft geen zin binnen een dag is je wachtwoord weer verandert

wat zou ik hier tegen kunnen doen?

Groetjes,

Dennis

Edit :

Zijn er al 8 En 2 hyves er ook bij

aangepast door dennis schraa
Geplaatst:

De kans dat een code zoals lep1521 is in minder dan 1 uur gekraakt.

Uw moeder kan ook zulke code nemen: obama$ster$kat en dan wordt het een stuk moeilijker.

Maar nooit voor de hand liggende wachtwoord zoals geboortedatum.

Nou ik heb niet egt het gevoel dat het om wachtwoord gaat, moeilijke wachtwoorden of wat dan ook worden gewoon gekraakt,

Maar Nu net is mijn moeders hyves ook gehackt en ineens verdwenen. de hele hyves is weg.

ik mijn moeder nou een wachtwoord gegeven en als die moet worden uitgezocht moet een computer 1188137600000000 mogelijk heden proberen, dat komt wel neer op een redelijk sterk wachtwoord tog?:P

zijn letters met cijfers

aangepast door dennis schraa
Geplaatst:

Is je moeder met het internet verbonden rechtstreeks via de modem of zit er een router tussen.

In dat laatste geval kun je in de router MAC filteren inschakelen en van elke pc het MAC adres mannueel ingeven zodanig dat enkel die pc's toegang hebben tot je netwerk.

Om dit beter uit te leggen dat laat ik aan de expert terzake over namelijk stegisoft.

Dat elk paswoord zomaar om de haverklap gekraakt word lijkt me toch heel sterk hoor.

Of die persoon heeft een keylogger geinstalleerd op de desbetreffende pc of hij kan zien dat je die key ingeeft maar dat is dan echt wel extreem denken.

Bekijkt het zo:

1188137600000000

Ondanks de lange wachtwoord is het relatief gemakkelijk te kraken.

Men start een programma om de wachtwoord te zoeken.

Het programma start 0,1 voila de eerste cijfer gevonden

De volgende 0,1 voila tweede cijfers gevonden.

Begrijp je nu hoe gemakkelijk het is ondanks de lange wachtwoord.

Laten we anders bekijken:

1Q

Het programma start 0,1 voila de eerste cijfer gevonden

Dan gaat het verder 0,1.......9 en dan alle vreemde tekens zoals $

Dan gaat het nog verder a,b,c........z en dan alle vreemde tekens zoals $

Dan gaat het nog verder A, B, C.......Z en dan alle vreemde tekens zoals $

Nu gaat het om slechts 2 cijfers en dan is het in een 1 uur gevonden.

Nu ga je denken.

Ha waarom zouden ze het dan niet vinden?

Nu is het zo dat uw sleutel van internet die uw provider altijd geeft om de twee uur wordt verandert tenminste als je de router dat hebt aangegeven.

Het programma kan onmogelijk in 2 uur de wachtwoord vinden.

Ik heb hier wel over om vanuit internet een wachtwoord kraken.

Is er een bestand op de computer zelf dan blijft het wel zoeken tot het gevonden is.

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Het is idd allemaal zo simpel jah en heb trouwens kleine letters en hoofdletters nie mee gerekend in da getal;p

Maar, het raare is dan tog als nog dat het bij meerder huizen (bij kennissen) gewoon van 1 op andere dag ook massaal alles word gehackt

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.