Ga naar inhoud

geen apparaatbeheer

eenhoorn00

Aanbevolen berichten

goedendag ik heb een compaq cq60 130ed en me geluid doet het niet als ik bij audio kijk staat er geen audioapparaat en staat uit kaan het niet bewerken ik heb ook geen iccoon onderin

alles staat verder goed in me hardware

hij draaid op windows xp pro 32 bits

audio conexant hd smartaudio 211 en die staat ook goed maar krijd er geen ac 97 op of wat dan ook

dit is wat erin zit

Specificaties en afbeeldingen

Merk en TypeMerkHP CompaqProductseriePresarioTypeCQ60-130ED (FV845EA)Eerste prijsvermeldingdonderdag 23 oktober 2008Technische SpecificatiesCPU-typeAMD Turion 64 X2 RM-70MoederbordchipsetNvidia GeForce 8200Geheugengrootte3GBGeheugentypeDDR2VideointerfaceSchermdiagonaal15,6"VideochipGeForce 8200MVideo uitD-Sub (VGA), HDMISchermresolutie1366x768 (WXGA Wide)OpslagOpslagcapaciteit320GBHardeschijftype5400rpmOptische Drive TypeDVD+/-RW DLInterfacesVerbinding (USB/FW)Firewire 400, 3x USB 2.0Verbinding (wlan)802.11b, 802.11gVerbinding (Ethernet)Ethernet 100MbpsVerbinding (overige)Modem, ParallelOverige specificatiesLaptop extra'sCardreaderBesturingssysteemWindows Vista Home PremiumGewicht2,75kgKleurenBlauw, Zilver, ZwartFabrieksgarantie1 jaar pickup & returnTaalTaalMeertalig

Productinformatie van de fabrikant

Afbeeldingen

1224852120.jpg

wie helpt me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.