Ga naar inhoud

DVD branden

roald 6

Aanbevolen berichten

Je schrijver ondersteunt dvd-r, dat kan het probleem niet zijn.

Misschien wat problemen met het merk van dvd-r, heeft elke schijf het die je laatst gekocht hebt?

Hier vindt je een lijst met merken van schijfjes die aangeraden worden voor je brander.

Je kan ook eens proberen met je schrijfsnelheid te verlagen.

Schrijf eens aan een snelheid van 8X.

Als bovenstaande tips niet helpen kan je eens doorgeven met welke software je de dvd beschrijft.

Verder kan je eens controleren of je de juiste driver geïnstalleerd hebt.

Die vindt je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het waarschijnlijk aan de dvd ligt. Als ik een DVD of CD in de brander steek, dan krijg ik altijd een schermpje "automatisch afspelen" en dan kan ik kiezen tussen branden als het een lege is of afspelen en met deze DVD's zie ik het niet. En het merk van DVD-R is Philips, normaal gebruik ik altijd TDK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die lege philips in de brander zit moet je eens kijken in "deze computer" of "de verkenner" bij je cd-rom station of die daar zichtbaar is.

Je ziet dan daar ook het volume van je schijf (4.7GB).

Als die daar aanwezig is zou ik toch eens proberen te branden op een lagere snelheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.