Ga naar inhoud

ik heb een goede game pc nodig!!!

joriboy

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Samenstelling

• Processor : Als processor nemen we toch een Sandy Bridge model, namelijk de Core i3 2100. Ik heb speciaal voor het Sandy Bridge model gekozen opdat je later nog zou kunnen upgraden.
  • CPU-Koeler : Een Scythe Mugen 2 Rev. B is toch geen overbodige luxe op een game-pc.
  • Geheugen : Een setje Kingston HyperX 1600 Mhz. 4 GB is voldoende.
  • Moederbord : Het moederbord is een instap-P67 model van MSI. Goed genoeg en veel features. Uiteraard is het een B3 model, je zal dus geen enkel probleem ondervinden met de Sata 300 poorten.
  • Videokaart : Als videokaart nemen we een HD 6850. Gemiddelde performance.
  • Optisch : Momenteel één van de beste drivers van het moment, de AD-7240S.
  • Behuizing : Als behuizing nemen we een Cooler Master CM 690 II BASIC. Beetje eigen mening, maar deze is zeker geen slechte keus.
  • Harde Schijf : De o zo populaire Samsung Spinpoint F3 1TB.
  • Voeding : Eentje uit de stallen van Corsair, namelijk de CX600.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke ziet er zo allemaal goed uit maar op welke site??? alternate ofzo? zo ja kun jij dan alles in de builder van alternate zetten? alvast bedankt

---------- Post toegevoegd om 19:56 ---------- Vorige post was om 19:47 ----------

ow dat komt op 726 uit is wel hoger als budget...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow azerty is ook goed maar is in elkaar zetten makkelijk??? want ik heb al een paar forumpjes gelezen en het leek me niet zo'n probleem. denk je dat het mij lukt (heb het nog nooit gedaan)?

---------- Post toegevoegd om 20:56 ---------- Vorige post was om 20:55 ----------

ja werner ik heb werk ja maar verdient nie zow veel... ben pas 14 he :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke zal ik doen maar ik ben dj en binnen kort krijg ik nog 80 euro dus dan heb ik zon bedrag want tot nu toe heb ik 600 dan 680 en ik krijg ook nog zowiezo 70euro van mijn baas dus da is al 750

---------- Post toegevoegd om 21:17 ---------- Vorige post was om 21:13 ----------

dat is dan rond 30 maart ofzo

---------- Post toegevoegd om 21:17 ---------- Vorige post was om 21:17 ----------

ow en dan nog meer want dan ga ik ook nog werken dus 800 haal ik wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.