Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Heya.

Ik ben zelf bezig met wat nieuwe items te ontwerpen voor een spel, maar de files bestaan uit .dxt files. Ik moet nu telkens elke .dxt file appart openen met het programma. Wat ik wil is dat hij vanzelf het juiste programma opent voor de .dxt files (N3TexViewer) als ik dan rechter klik op de .dxt file doet en vervolgens "openen met" en daarna "standaard programma selecteren" dan op bladeren drukt en N3TexViewer opzoekt etc, dan komt hij vervolgens niet in het lijstje te staan. ik heb het al aantal keren geprobeerd, ik kan me herinneren dat ik het een tijd geleden wel had op 1 of ander manier. ook geprobeerd om "rechter klik -> eigenschappen -> wijzig" zelfde verhaal.

ik heb Windows 7 64bit (NL)

als er nog anderen informatie nodig is dan hoor ik het graag.

b.v.d

Richard Toet.

edit: kon de titel niet meer aanpassen, maar moest eigenlijk zijn: standaardprogramma selecteren

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Titel aangepast.

Bestandstype of protocol aan programma koppelen

Ga hiervoor naar Start --> Standaardprogramma's. Klik dan op Een bestandstype of

protocol aan een programma koppelen. De lijst met bestandstypen wordt geladen.

Standaard wordt deze lijst gesorteerd op alfabetische volgorde van de bestandstypen, maar je

kan ook op een knop boven de lijst klikken ( Naam, Beschrijving, Huidig

standaardprogramma ) om de lijst daarop te laten sorteren.

Om een bestandstype aan een ander programma te laten koppelen selecteer je de regel met dat

bestandstypen die je wilt wijzigen en klik je daarna op Ander programma ( rechtsboven ),

dan kan je een ander standaard programma daarvoor kiezen:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.