Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Beste moderators,

Ik heb alles uitgevoerd naar advies van Kurtt.

4 keer de analyse uitgevoerd en herstelt tot 0 fouten.

opnieuw opgestart en dan start hij steeds op in de

helpmodes maar niet naar mijn instellingen en ik

kan dat niet wijzigen.

Gevolg dat bijna alles wat ik wil opstarten steeds

weer de melding krijg:

fout (0xc0000142)

Niet leuk! wat nu??? Groet Bubbel

Geplaatst: (aangepast)

Verwijder Office 2010 terug en kuis dan de pc op met CCleaner.(zowel bestanden als register)

Herstart de pc opnieuw en kijk nu of je een screenshot kunt maken en posten.

Geef ook het type van je laptop eens door,dit vind je terug aan de onderzijde van je laptop.

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Ontvang uw berichten alleen nog op mijn iPhone. Niet erg makkelijk; opstarten in helpmodes is een opstart die gemaakt wordt indien het config bestand niet goed is,een soort fabrieksinstelling. Wat blijkt NIET gelukt te zijn:installeren van Kurtt: n...25634c3bf034 ;kan de internet verbinding niet vinden, de download zelf wel, die staat op bureaublad. Laptop gegevens: Satellite Pro M40x. Nummer: 00u016du. Ik wacht nog even met advies van Jean-Pierre uit te voeten want mogelijk heeft deze informatie nieuwe kijk op het probleem Gr. Bubbel

---------- Post toegevoegd om 12:29 ---------- Vorige post was om 12:16 ----------

Aanvulling; internet verbinding is prima maar ik kan allen dmv "uitvoeren" op Google komen.

Geplaatst:

Nog een informatie: Als ik bij ontvangst van een email van PC Helpforum :Er is een bericht van... klik

op de link om het bericht te lezen krijg ik te zien:

Schrijfbewerking op geheugen is mislukt 0xc30005.

Misschien zegr U dit wat. Gr bubbel

Geplaatst:

Deze "sfc /scannow" heb je uitgevoerd he maar werd er gevraagd naar een xp installatie cd?

Heb je een xp cd indien nodig?

Laat indien het lukt Memtest eens kijken of er al dan niet iets met je geheugen aan de hand is.

Wat je ook eens kunt proberen is alle voeding van je laptop halen inclusief je batterij en dan gedurende +-10 sec de powerknop ingedrukt houden,plaats daarna batterij terug en start de laptop terug op.

Geplaatst:

Zowel sfc/scannow als memtest zijn niet op mijn computer te vinden.

Het volgende heeft zich vertoond na proberen ms internet browser te laden (mislukt):

Kan niet functioneren mis bestand, fout op te lossen door bestand sirenacm.dll te laden.

Daar ben ik mee bezig geweest, is wel veel van te vinden maar b.v.op Uniblue lukt het

ook niet om het te downloaden.

Lijkt mij een zeer belangrijke aanwijzing als je ziet wat dit bestandje doet: precies wat ik mis.

??? Weten een van U hoe ik dat binnen kan halen??Gr bubbel

Geplaatst: (aangepast)

Hoe heb je sfc /scannow gestart ?

Ga naar start-uitvoeren en in het zoekveld dat nu verschijnt moet je sfc /scannow intypen en vervolgens drukken op enter.

Hou dan alleszins de windows xp cd bij de hand want daar kan achter gevraagd worden.

Als je daadwerkelijk op bovenstaande mannier dat commando hebt uitgevoerd dan moeten we alleszins verder zoeken naar een oorzaak.

Hoeveel werkgeheugen is er aanwezig in je systeem?

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Jean-Pierre, dat heb ik precies zo uitgevoerd! Geheugen: fysiek 1.024,00mb. Beschikbaar 567,57 mb. Virtueel 2 GB. Ruimte voor wisselbestand 2,38 GB. Wisselbestand C:\Pagefile.sys Ik heb de laptop met geïnstalleerd Windows XP gekocht dus heb geen inst.Cd. Wel heb ik een "product herstel cd maar daar staat bij gegeven dat hij alle bestanden op de C schijf wist dis gaat niet. Vervolgens heb ik de handleiding opgezocht en gevonden: onder hulp en stuurprogramma's herstellen: De map C:\TOOLSCD bevat de stuurprogramma's en toepassingen, U kunt de componenten opnieuw installeren vanuit deze map. Hoe staat er helaas niet bij maar misschien weet U dat, Gr. Bubbel

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.