Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey Bubbel

We gaan het eens elders proberen zoeken door onderstaande eens uit te voeren.

Als het downloaden op je pc niet lukt download het dan op een wel werkende pc en zet het dan over via usb stick.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Beste Jean-Pierre,

Een bijzonder mooi gevonden toepassing lijkt mij maar.....

vlak voor ik dat ontving zag ik het niet meer zitten.

Kreeg op alles wat ik opende de melding, kan niet openen, mis bestand enz enz.

en het waren steeds meer andere bestanden die gemist werden.

Heb toen besloten om Product herstel toe te passen omdat ik toch van het grootste

gedeelte van mijn bestanden op een externe harde schijf had opgeslagen.

Dat is,zoals U kunt zien goed gelukt.

In ieder geval mijn dank voor al de moeite die U heeft gedaan om hulp te bieden!!!

Heb nu wel een oude versie van XP prof.versie 2002, SP2 er op staan dus toch nog

een vraagje: kan ik nu windows7 hierop installeren of moet ik eerst nog andere dingen doen?

Vriendelijke groet, Bubbel

---------- Post toegevoegd om 00:55 ---------- Vorige post was om 00:47 ----------

Beste Kurtt,

Hartelijke dank voor Uw hulp.

Zie mijn reactie naar Jean-Pierre voor de afloop.

Groet Bubbel

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.