Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,heb deze week me een livebox laten installeren wel nu ...sinds ik de installatie cd geinstalleerd heb gaat men pc een pak langzamer en werken programma utorrent ni meer want probeer ik via btjunkie of piratebay iets af te halen komt het wel in utorrent terecht ma gebeurd er verder niks mee want alles blijft op nul staan(seeds en feeds)en onderaan staat er DHT wachten op login en ffe later komt er DHT o nodes te staan.ik weet ni of het komt door de cd te installeren of door de beveiliging van de livebox zelf missch ma ervoor werkt alles goed en snel en ben ook zelf al wat zitten opzoeken ma vind ni concreet waar ik na op zoek moet of wat ik nu juist moet veranderen of vervangen van instellingen ofzo.had als geprobeert firewall uit te zetten ma dan gebeurt er ook niks en dan las ik ook van een aparte poort aan te maken ma wat wordt daar mee bedoeld?graag had ik willen weten hoe men instellingen v firewall moeten staan en instellingen van utorrent zodat ik terug iets kan downloaden.alvast vriendelijke dank groetjes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.