Ga naar inhoud

Acer desktop touch screen


Tirtsa

Aanbevolen berichten

de spellen hebben 6 maanden goed gedraaid, sinds ik deze pc heb en nu opeens dus niet meer, ik heb al een spel op disc op een andere pc geprobeerd, geen probleem. Mijn pc is een desktop, dus het scherm is de pc alles is ingebouwd. Bedankt in ieder geval en misschien heb je nog een idee, ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je updates (van windows of drivers) geinstalleerd in de periode dat het probleem zich de eerste maal voordeed?

Kan je een systeemherstel doen naar een herstelpunt toen er nog geen problemen waren?

Schakel de automatische updates van windows uit en stel in dat je enkel wil verwittigd worden (is de derde optie geloof ik).

Dan kan je de updates een per een installeren en telkens testen of dit een invloed heeft op het gedrag van de spellen.

Als er een update is die dit probleem veroorzaakt, kan je die weer verwijderen (met systeemherstel) en bij de update lijst deze update aanvinken als "verbergen". Dan komt de update niet meer in de lijst en zal ook niet meer worden geinstalleerd bij een volgende update.

Werk op deze manier alle beschikbare updates af.

Deze manier kost wat tijd maar als een van de updates veranwoordelijk is voor de problemen, loont het wel de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.