Ga naar inhoud

Windows update probleem

amazone

Aanbevolen berichten

Omdat ik plots erg veel problemen met de pc heb ben ik al een ganse week op zoek naar de oorzaak.

Ik had vorige week nogal wat updates van windows gekregen. Nu zie ik in mijn Windows logboeken voor de meeste van die updates deze vermelding staan:

Pakket KB ..... is niet geschikt voor dit systeem.

Echter worden ze mij bij Microsoft update voorgesteld en zijn ze ook geïnstalleerd.

Ik ben via systeemherstel teruggekeerd naar voor de updates.

Windows stelt ze mij nu terug voor. Dit zijn de bestanden:

post-3336-1417704324,3278_thumb.jpg

De uitleg bij de meeste van die updates is de volgende:

Type update: belangrijk

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een niet-geverifieerde externe kwaadwillende gebruiker uw systeem kan beschadigen en beheer over het systeem kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.

Ik zie nergens waarom dit niet geschikt zou zijn voor mijn systeem.

Ik heb naar dit probleem in het nederlands gegoogeld maar vind maar een vermelding van iets dergelijks in 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

heb je de updates ondertussen kunnen installeren?...van welke KB krijg je melding dat ie niet geschikt is voor je systeem?...

Alle updates die in je bijlage staan zijn updates van 07/02/2011, behalve de laatste : die is van 08/02/2011.

De eerste 4 KB's zijn beveiligingsupdates die samenhangen met "Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld..."

Probeer de updates desnoods in stappen te installeren.

Een schoonmaakbeurt met Ccleaner kan eventueel ook helpen.

Hoe je dat doet vind je hier terug op dit forum : ( http://www.pc-helpforum.be/f259/gratis-het-register-opschonen-met-ccleaner-28046/ ).

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Asus,

Bij mij staan alle updates als zijnde van 8/2.

Ik krijg die melding voor alle updates, die ik in mijn eerste bericht toon. Ik was intussen al begonnen met de updates stuk per stuk te installeren. Zo installeerde ik KB2419640 al voor ik de afbeelding uit mijn eerste bericht maakte.

Dit is een schermafbeelding van mijn Windows logboek

post-3336-1417704324,5231_thumb.jpg

De 3 waarschuwingen gaan allemaal over - KB2419640 en zeggen allemaal hetzelfde (zie onderaan)

Ben intussen ook met Microsoft hierover bezig. Die antwoorden mij gewoon dat al de updates wel geschikt zijn voor mijn systeem.

Heb hen daarop dezelfde schermafbeelding gestuurd met de vraag waarom ik dan dergelijke dingen in het logboek vind.

Schoonmaken met CCleaner doe ik regelmatig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helemaal geen probleem met het installeren van die updates.

KB2419640 is gewoon geïnstalleerd. Enfin daar ben ik vrij zeker van vermits ik de update zag lopen en geen foutmelding kreeg.

Waar ik het moeilijk mee heb is dat ik deze waarschuwingen in het Windows logboek lees.

Mij geeft dit de indruk : Pas op je hebt hier iets geïnstalleerd dat niet voor je systeem was.

Ik heb de laatste weken heel wat problemen met mijn PC, die al 3 jaar loopt als een koerspaard.

De problemen zijn begonnen na 8/2. Ik ben om te beginnen teruggekeerd naar een oude image en toch bleven de problemen. Maar ik had intussen de Windows update terug laten lopen.

Ik zou nu dus liefst even wachten op de reactie van Microsoft voor ik de andere updates weer installeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.