Ga naar inhoud

Windows update probleem

amazone

Aanbevolen berichten

Als je windows goed werkt en je updates kunnen geïnstalleerd worden zou ik me van dat logboek niet veel meer aantrekken.

Hoe meer dat je gaat veranderen aan je windows met name verwijderen en herinstalleren van je updates en andere hoe sneller dat je kans maakt om een echt probleem te hebben waardoor je windows niet meer goed werkt.

Laat iedereen eens in zijn logboek kijken, wedden dat de meesten er fouten in terug vinden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je windows goed werkt en je updates kunnen geïnstalleerd worden zou ik me van dat logboek niet veel meer aantrekken.

Als de updates succesvol geïnstalleerd kunnen worden zou ik idd de vermeldingen in de logboeken negeren. Blijkbaar heeft Microsoft hier geen directe verklaring voor en ik betwijfel ook of deze hier nog uitsluitsel over kan brengen.

Laat iedereen eens in zijn logboek kijken, wedden dat de meesten er fouten in terug vinden!!!

Idd je vind de meest gekke vermeldingen in een logboek terwijl een systeem toch goed en soepel draait.

Ook lijkt het me dat deze vermeldingen in het logboek van amazone niet direct verband houden met de problemen van de pc maar mogelijk één of enkele updates.

Voorlopig zou je deze updates waarvan je denkt dat ze de problemen veroorzaken kunnen verbergen zodat ze voorlopig ook niet meer aangeboden worden en kan je een eventuele reactie van Microsoft afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 2 weken later...

Clarkie

Sorry voor de late reactie. Ik was een van mijn mailboxen wat uit het oog verloren.

Mijn probleem is niet opgelost maar ik volg de raad van Microsoft en trek mij niets meer aan van mijn logboeken.

Vooral omdat mijn pc de laatste maand ook niet meer bleef hangen.

Er was laatst weer een hele resem updates van Microsoft. Ben dan toch even naar mijn logboeken gaan kijken. Het was weer hetzelfde. Dus een groot aantal zou niet bestemd zijn voor mijn systeem :hmmmm::hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.