Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hey clarkie,

Hier ben ik weer,

Terug na 1 dag internet storing wat dus aan dit fantastische service-pack lag.

Wat ben ik blij dat ik jouw advies opgevolgd hebt en eerst een volledig back-up gemaakt had.

Ik heb dus donderdag morgen dit service-pack erop gezet.

Ik kreeg hem wel in 1x zonder problemen geinstalleert,

maar mijn cleaner en Live Mail werkte daarna al direct niet meer.

En opeens 3 uur later had ik ook geen internet meer,

maarja ik dacht dus toch eerst dat dit aan Belgacom lag.

Maar de storings-dienst van Belgacom adviseerde mij dus om dit service-pack er vanaf te gooien.

Heb dus vanmorgen alles weer terug gedraaid en nu werkt dus alles weer zoals normaal.

Oja en ik gebruik dus geen pc-tools als beveiliging, heb zelf Norton internet security.

Ik had al een heel slecht voorgevoel met dit service-pack, zal in het vervolg toch maar beter op mijn voorgevoel vertrouwen.

Ik zal dit service-pack echt niet meer gaan installeren, maar krijg ik dan nu nog wel de maandelijkse MS updates binnen ?

Geplaatst: (aangepast)

Beste Nederbelg,

Grote kans dat Norton Internet Security ook problemen heeft met de nieuwe service pack.

Het feit dat Windows Live ook niet meer werkte is normaal, omdat dit ook "internet" nodig heeft.

De service pack heb je inderdaad nodig, want anders ontvang je geen updates meer die na SP1 verschijnen.

Mijn tip:

Installeer SP1 terug, en verwijder volledig Norton Internet Security. Start pc opnieuw op. Werkt je internet nu wel goed, samen met SP1, dan ligt het dus inderdaad aan Norton.

Vraag (via een andere computer of verwijder nog eens SP1) aan Norton via mail wat je het beste kunt doen zodat de internetverbinding wel werkt met hun Norton versie.

Conclusie:

Werkt uw internet niet goed meer na Win7 SP1, of valt internet constant uit, dan ligt dit aan uw firewall of aan security programma's

Updaten of vervangen van zulke programma's is een mogelijke optie.

Norton Internet Security bevat ook een firewall.

aangepast door Kurtt
Geplaatst: (aangepast)

Beste Kurtt,

Ik had eerst nog een paar uur interneten toen werkte de live mail al niet meer.

En ook Norton had ik al opnieuw geinstalleert en dit werkte ook niet.

En wat ik ook zo raar vondtis, toen ik naar de storingsdienst van Belgacom belde voor de internetstoring.

Kreeg ik voordat ik ook maar iets gezegd had over een service-pack als vraag van hun...

"ofdat ik soms windows 7 had en er een service pack erop gezet had ?"

Dit bewijst toch dat er meer mensen problemen kregen met het internet na de sp installatie.

Ik zelf wacht liever nog een maandje voordat ik me er weer aan waag.

Volgens mij is er iets goed mis met deze sp

Ik zou er niet van opkijken als er binnenkort een herziende service pack uit komt.

Enook ik kan me vergissen, maar heb ik niet eens ergens gelezen dat dit service pack een beta van Microsoft is ?!

(En daarmee bedoel ik niet die uitgelekte versies die al maanden op diverse torrents staan)

En waarom stond dit service pack uitgevinkt in de lijst van de MS updates, de andere 2 updates kreeg ik wel gewoon automatisch geinstalleert.

Mijn computer staat zo ingesteld dat hij alle belangrijke & optionele updates automatische mag downloaden & installeren !

Maar in elk geval bedankt voor je meedenken

---------- Post toegevoegd om 16:38 ---------- Vorige post was om 16:36 ----------

Sorry voor die rare onderstreepte woorden en kleuren, was vergeten mijn spellingscontrole uit te zetten !

aangepast door Jürgen
lay-out aangepast
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.