Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

- Meestal is dit te wijten aan een service die niet of slecht afgesloten geraakt tijdens het afsluiten. Denk bijvoorbeeld aan de service van de virusscanner, firewall,... Als u een gratis anti virus hebt, kan u proberen om een andere gratis anti virus programma te installeren en dan controleren of het probleem is opgelost.

- Ook zou ik ccleaner aanraden. Dit is een veilig programma om je pc op te kuisen.

- Het probleem van het hangen bij het afsluiten kan zeer veel oorzaken hebben:

http://www.aumha.org/win5/a/shtdwnxp.htm

- Hebt u Service Pack 3 geinstalleerd op je computer, want dat is een absolute vereiste!

SP3 voor Windows XP kan hier gedownload worden.

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Ik gebruik Kaspersky Internet Security als virusscanner en heel regelmatig CCleaner. Het afsluitprobleem wordt daarmee niet opgelost.

Geplaatst:

Ik lees op internet dat Kaspersky Internet Security het probleem van het afsluiten kan veroorzaken. Misschien kunt u deze eens tijdelijk volledig verwijderen?

Geplaatst:

Blijkbaar is ssmmgr.exe die samen met Windows opstart en verwijst naar de Samsung laserprinter de boosdoener. Via msconfig uitgevinkt en sindsdien geen problemen meer. Heb ook SP3 geïnstalleerd.

Bedankt

Ivan

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.