Ga naar inhoud

Installatie problemen

Werner Wever

Aanbevolen berichten

Sommige spellen willen bij mij niet installeren. Zo heb ik FM 11 geïnstalleerd dit ging perfect. Maar nu wil ik ook graag weer Battlefield 2 installeren en doet hij niets. Als ik op setup.exe druk komt er "setup.exe werkt niet meer in beeld"

En als ik op autorun druk start het installatie scherm op maar als ik op installeren druk komt het Battlefield 2 logo in beeld en stopt hij ermee en doet verder niets. Ben al een aantal dagen aan het googlelen maar kan geen oplossing vinden.

Mijn computer draait op windows 7 64 bit.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker meer als. Kan alles op high draaien heb systemrequirementslab gebruikt.

EDIT:

Heb dit probleem meestal bij oudere spellen. En heb compatibiliteitsmodus ook al geprobeert

Nog een edit. Hij staat wel tussen de processen maar komt niet in beeld

aangepast door Werner Wever
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebeurt wel meer dat oudere spellen op een nieuwere versie van windows niet of niet zo goed werken.

Ik heb geen ervaring met gaming op PC.

Buiten de compatibiliteitsmodus ben ik er niet zo van op de hoogte wat verder nog mogelijk is.

Hopelijk zijn er leden die hier ervaring mee hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.