Ga naar inhoud

kan ik een orginele windows vista installeren op een packard bell???

Aanbevolen berichten

Gast opavormerij
Geplaatst:

er zit nu een vista home edition op ,,maar er zitten ook 1843 besmette bestanden op..trojan horse virus...

IK wil dus de laptop formateren en een andere versie vista er op zetten..kan dat zonder dat ik problemen tegen ga komen???

groetjes opa..:D

Geplaatst: (aangepast)

Beste opavormerij,

IK wil dus de laptop formateren en een andere versie vista er op zetten..
Wat bedoelt u met andere versie? Niet opnieuw een home versie van Vista?
.kan dat zonder dat ik problemen tegen ga komen???
Welke problemen denkt u tegen te komen?

Hebt u bij de computer een recovery dvd gekregen? Dan kan u daarmee de situatie naar fabriekstoestand brengen. Alle programma's en documenten worden dan wel verwijderd.

Als u een Vista cd hebt bijgekregen bij uw computer, dan kan u Vista opnieuw installeren. Al uw programma's en gemaakte documenten bent u wel kwijt.

Opgelet: Het aantal keer installeren is wel beperkt. Ik geloof tot 2 of 3 keer dat u een Vista licentie kunt installeren op één computer.

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Ja dat kan.

Let wel op:

Je persoonlijke bestanden worden verwijderd. Maak dus een back-up van alles wat je wil behouden.

Ook kan er een (verborgen) partitie op je PC staan met een recovery ( dit is om je PC terug naar fabrieksinstellingen te zetten).

Als je de harde schijf volledig formatteert dan ben je die recovery ook kwijt.

Je kan ook altijd als je die nog op je pc hebt een recovery gebruiken om je pc terug naar fabrieksinstellingen te zetten. (of als je er cd's van hebt met die cd's).

Kurt was sneller:D

Gast opavormerij
Geplaatst:

windows vista pro wil ik er nu opzetten Kurt...IK zelf dacht dat het kan..maar wilde zekerheid..i.v.m eventueele drivers...van packard bell zelf.

---------- Post toegevoegd om 21:42 ---------- Vorige post was om 21:41 ----------

vista pro kan er dus opgezet worden zonder dat het driver problemen veroorzaakt??

Geplaatst:

Als je niet terug zet naar de fabrieksinstellingen en een andere vista versie installeert, moet je zelf de nodige drivers bij elkaar zoeken op de site van PB.

Je kan dit vooraf doen en de drivers op een externe schijf opslaan.

Vista heeft wel een aantal drivers van zichzelf en dus ga je waarschijnlijk wel voldoende kunnen werken om de drivers van PB nadien te installeren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.