Ga naar inhoud

Probleem met Hotmail

doke2

Aanbevolen berichten

WIN7

Gebruik in outlook express twee emailadressen,één van telenet en één van hotmail maar krijg steeds het volgend bericht nadat de mail is binnengehaald

....."Er is een probleem opgetreden bij het verbinden met de Windows Live Calendar-service. Als het probleem zich blijft voordoen, controleer dan of er een upgrade beschikbaar is voor Windows Live Mail of neem contact op met klantondersteuning."

Wat moet 'k doen om die melding uit te schakelen ???

Groetjes en bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

log eens in op hotmail, niet via Windows Live Mail maar online via deze link : ( https://login.live.com/ ).

Ga nu naar je Account Overzicht Pagina en check daar eens hoe je HTTPS-instellingen zijn.

post-20447-1417704326,2885_thumb.jpg

Onderste keuze 'niet automatisch gebruiken' dient aangevinkt te zijn.

Wanneer je wel automatisch HTTPS gebruikt kan dit conflicten geven wanneer je met je Windows Live Mail Hotmail benadert, info hier ( Use HTTPS To Secure Your Online Experience ).

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb bovenstaande instelling doorgevoerd maar de melding van hierboven blijft terugkomen. Krijg nu wel een nieuw kadertje onderaan op de pc met de vermelding :aanmelding op 2 plaatsen, waar de mails telkens worden binnengehaald....

Groetjes en bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkt alvast een veel voorkomend probleem te zijn, waar een doeltreffende oplossing niet eenvoudig is...

Op zijn minst bizar te noemen, want het gaat allemaal over Microsoft-producten...begrijpen wie begrijpen kan.

Normaliter gebruik ik ook Windows Live Mail, maar mijn laptop met WLM is momenteel 'binnen' voor een hardwareprobleem...

Anders kon ik nu experimenteren, maar ik zit nu tijdelijk (terug) op Vista (andere laptop)...

Misschien hebben andere forumleden hier nog ervaringen / suggesties die jou kunnen helpen ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.