Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat script wordt uitgevoerd telkens je die bepaalde pagina wil openen.

Als er een fout in zit, kan jij er niets aan doen maar moet dit opgelost worden door de maker van de pagina of de site.

Je kan rustig klikken op "script stoppen" en als je ook het vakje aanvinkt, zal firefox voor deze pagina niet meer vragen maar telkens het script stoppen.

Ik heb nochtans geen problemen og foutmeldingen bij het openen van de site van JSON

Zelfs de nederlandstalige JSON opent zonder problemen.

Geplaatst:

Die script waarschuwing begint al bij de startpagina iedere keer. En dat is erg irritant, ook omdat ik het niet weg kreeg.

Ik heb Firefox opnieuw ged,load en dus verlost van dit probleempje! Met als gevolg verlies van de bladwijzers etc.

Geplaatst:

Dat is jammer. Normaal behoud firefox toch de instellingen en bladwijzers bij een herstelinstallatie.

Met de google toolbar kan je ook je bladwijzers online opslaan bij je google account. Dan heb je ze altijd ter beschikking als je op internet kan, waar je ook bent. Dit is heel handig als je regelmatig van pc wisselt.

Geplaatst:

@kweezie wabbit. Ja dat klopt, de eerste keer heb ik de instellingen laten bestaan bij downloading maar kreeg daarna weer die script waarschuwing, vandaar!........ Bedankt voor je adviezen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.