Ga naar inhoud

trage download

Marcelleken

Aanbevolen berichten

Sinds 3 weken is mijn downloadsnelheid HEEL traag!

IK heb windows 7 en heb een Belgacompakket, favorite met vaste lijn

OM 5 MB te downloaden heb ik 10 tot 20 minuten nodig.

Ik heb al eens een speedtest gedaan maar volgens mij lijkt alles toch in orde.

Wat kan ik doen? Kan iemand mij raad geven aubpost-5399-1417704325,908_thumb.jpg

Ik ken er wel niet veel van...

IK zal de speedtest toevoegen als bijlage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-5399-1417704325,949_thumb.jpgBedankt Clarkie, ik heb de speedtest uitgevoerd en bijgevoegd.

Maar waarom staat daar als IP adres "81.242.196.83"

Is dat mijn IP-adres? Ik dacht van niet of ben ik mis, want ik ken er niet veel van.

Wat leidt U af uit de speedtest?

Ik kan goed surfen, maar heel traag downloaden!

Groetjes en bedankjes vanMarcelleken

aangepast door Marcelleken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie, ik gebruik die al meer dan 2 jaar.Dit heeft met de problemen niks te maken denk ik.

Heb niets speciaal veranderd. IK heb enkel een tweetal toolbars verwijderd, omdat ik dacht dat dit het probleem was.

(ik denk de freerecorder-toolbar en de winamp-toolbar heb ik verwijderd)

Marcelleken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst eens kijken of malware je probleem oplost.

DownloadHijackThis[/url].

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.