Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Blijkbaar kan je bij tomtom op de site kiezen om een kaartupdate te doen van europa of benelux. Maar als je kiest voor enkel benelux te updaten ben je dan al de andere landen van europa kwijt die al op je gps staan??

Dank u

Geplaatst:

Je kan via Tomtom home, dit is software die op je PC staat, die europese mappen opslaan.

Er zijn vele functies in tomtom home om je GPS aan te passen, back-ups te maken enz....

Lees hier er meer over.

Geplaatst:
Je kan via Tomtom home, dit is software die op je PC staat, die europese mappen opslaan.

Er zijn vele functies in tomtom home om je GPS aan te passen, back-ups te maken enz....

Lees hier er meer over.

Dank u. Maar van tomtom home enz wist ik al.

Ik weet gewoon niet als ik enkel benelux koop en dit dan installeer of ik al die andere kaarten die op mijn gps al staan kwijt ben of niet....

Wat ook raar is dat die tomtom home alleen maar is voor het volgende. :

Voor GO, XL, ONE, START, RIDER en NAVIGATOR 7 apparaten.

En ik heb VIA. Dat staat niet in dat lijstje. :-(

Geplaatst:

Je kan die kaarten van Europa opslaan op je PC via tomtom home.

Of die tomtom home werkt op jouw VIA, is niet echt duidelijk.

Wel kan je op de website van tomtom een account maken mytomtom.

Kijk eens wat daar voor mogelijkheden zijn.

Anders probeer je tomtom home eens, werkt het niet, verwijder je de software weer.

Geplaatst:
Je kan die kaarten van Europa opslaan op je PC via tomtom home.

Of die tomtom home werkt op jouw VIA, is niet echt duidelijk.

Wel kan je op de website van tomtom een account maken mytomtom.

Kijk eens wat daar voor mogelijkheden zijn.

Anders probeer je tomtom home eens, werkt het niet, verwijder je de software weer.

Dank u.

Ik heb het gevonden. Bij mij is het een gloednieuwe gps en dat vraagt blijkbaar gloednieuwe software. En dat is tomtom home 2

Geplaatst:

Fijn zo, als er nog iets is mag je het altijd nog vragen.

Ook is het fijn als je de oplossing meegeeft.:top:

Zo leren we allemaal wat bij.

En andere leden kunnen dan hier een oplossing vinden als ze ook zo een probleem hebben. ;-)

Geplaatst:
Fijn zo, als er nog iets is mag je het altijd nog vragen.

Ook is het fijn als je de oplossing meegeeft.:top:

Zo leren we allemaal wat bij.

En andere leden kunnen dan hier een oplossing vinden als ze ook zo een probleem hebben. ;-)

Lolll

Geplaatst:

Hoi,

Hier ben ik nog eens.

Weet iemand hoe het zit met die updates? Je hebt 30 dagen om als er een nieuwe update uitkomt deze gratis te downloaden.

Maar die 30 dagen van wanneer geld dit? Is dit vanaf je de eerste keer je gps opstart? Of de aankoopdatum?

En als ik nu wacht met die gps op te zetten tot als ik op de site te zien krijg dat er een nieuwe update is en dan download ik en zet ik de gps voor 1ste keer op?

Dank u

Geplaatst:

Hoi kristof28,

op de site van Tomtom geven ze 'na ingebruikname' aan...maar op zich vind ik dat een nogal vaag begrip...

Jij wacht nu wel x-aantal dagen, maar wat als de verkoper het toestel al eens opgezet heeft als demonstratie voor een andere kandidaat koper?...ik zou contact opnemen met de verkoper om daar duidelijkheid in te krijgen...

Mijn inziens gaat vermoedelijk gaat de datum van je factuur hier bepalend zijn.

Online spreken ze ook van 90 dagen voor de Via blijkbaar...

Link : ( Via 125 Europe - Autonavigatie - TomTom ).

Grtjs.

Geplaatst:
Hoi kristof28,

op de site van Tomtom geven ze 'na ingebruikname' aan...maar op zich vind ik dat een nogal vaag begrip...

Jij wacht nu wel x-aantal dagen, maar wat als de verkoper het toestel al eens opgezet heeft als demonstratie voor een andere kandidaat koper?...ik zou contact opnemen met de verkoper om daar duidelijkheid in te krijgen...

Mijn inziens gaat vermoedelijk gaat de datum van je factuur hier bepalend zijn.

Online spreken ze ook van 90 dagen voor de Via blijkbaar...

Link : ( Via 125 Europe - Autonavigatie - TomTom ).

Grtjs.

Dank u. Ondertussen heb ik die vraag naar tomtom gestuurd ook.

Ik heb dat in de Colruyt gekocht. Het zou mij sterk verwonderen dat ze daar dat opzetten en juist met mijn gps. :-) Maar alles kan natuurlijk.

Ja, 90 dagen en de rest is 30 dagen..

In test aankoop heb ik gelezen dat er ene zijn tomtom voor de eerste maal gebruikt heeft en zag dat zijn kaart verouderd was. Hij wou dan gebruik maken van die 30 dagen maar bleek dat dat niet ging. Hij moest eerst 3 voorafgaande kaarten betalen en installeren vooralleer hij die 1 gratis versie kon hebben. Die hollanders zijn bedriegers!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.