Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo snel mogelijk een duidelijke mail sturen, dan zal je daar normaliter wel een degelijk geformuleerd antwoord op krijgen.

Die mensen van Tomtom zijn geen prullers, leveren degelijk materiaal en hebben hun reputatie hoog te houden.

Wat Test-Aankoop betreft : dat neem ik persoonlijk met een korreltje zout : dat zou dan betekenen dat ie in totaliteit reeds 4 updates achter was?...nu, dan heeft ie mijn inziens een 'eindereeks-model' of iets dergelijks gekocht...een voorraadmodel aan verminderde prijs, en als ie dan wat had nagedacht dan had ie op voorhand wel moeten weten dat goedkoop meestal duurkoop is op termijn....

Soms bedriegen mensen zichzelf en geven ze dat dan ook nog niet graag toe... ;-)

Geplaatst:

In principe beginnen die dagen te tellen vanaf het moment dat je je registreert, bij was dat via Tomtom home.

Je wacht dan het best totdat je dagen bijna verstreken zijn, zo heb je de recentste kaart.

Bovenstaande was zo toch bij mijn aankoop in 2010.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.